keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Superdieetin viimeinen viikko

Kauhean nopeasti on mennyt tää kuus viikkoa ja kohta superdieetti on ohi. Yllättävän hyvin on mennyt. Oon kyllä tosi tyytyväinen että lähin tähän mukaan. Tää ruokavalio ja treenit on olleet loistavia. Tykkään niistä tosi paljon ja niitten noudattaminen on ollut mulle helppoa. Ainoa miinus tulee FitFarmin tavasta puhua asiakkaille. Foorumilla vastailu on välillä ihan töykeää ja muutenkin asiakaspalvelu tökkii. Itse olen onneksi saanut kohtuu asialliset vastaukset omiin viesteihini ja teksteihin.  Kokonaisuudessaan tykkään Superdieetistä, vaikka kyllähän nettivalmennus on aina vähän massatuotantoa.


Aamulla paino oli 106,4kg. Oon niiiiiiin onnellinen. Nyt vaan tää viikko kunnialla loppuun ja sitten ei tää tähän lopu. Nimittäin maksoin juuri SD Extran.  Hinta oli 39 euroa ja siihen sisältyy uus ruokavalio sekä uudet treeniohjelmat. Se alkaa sitten 24.2. ja kestää kanssa 6 viikkoa. SD:n ja Extran välissä on viikon tauko. Mietin, et miten sen syömiset tuon väliviikon ajan? No tiistaina kaveri vie mut syömään, sanoin että pitää olla jotain terveellistä ja perjantaina me mennään miehen kanssa Gaijiniin viimeinkin. Tätä on odotettu!!! Tän piti olla jo silloin, kun painan 110kg. No mutta nyt nautin. 


Muuten ajattelin pitää myös ens viikolla ruokailut SD hyväksyttyinä. Tämä kun on sujunut niin hyvin, niin miksi sitä vaihtamaan.

Nyt väsyttää ihan kauheesti, joten tänään vain tällainen pikainen päivitys. Yritän kirjoittaa teille tänne luettavaksi tuosta mun selästä. Kävin nimittäin maanantaina fysioterapeutilla ja sain ohjeita treeniin. Kyseessä on tosiaan selän rakenteellinen vika. Eli sen kaa pitää vaan oppia elämään. Tärkeintä on vahvistaa sitä selkää. Kerron siitä myöhemmin. Sukellan nyt peiton alle ja metsästän Nukkumatin, jotta aamulla jaksaa herätä tekee aerobisen.

12 kommenttia:

  1. Rakenneviat ovat niin ihania. Itselläni polvissa. Toinen on leikattu. Lihakset pitäisi saada tosi hyviksi, jotta ne tukisivat. Näin ollen toisen leikkaukselta voisi välttyä. Nyt reilun viikon on kyllä toi toinen vaivannut - kävellessä. Juosta voi ihan hyvin. ;) Ja tanssia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 80-luvulla ollut joku yleinen rakennusvirhe? Heh... siltä alkaa tuntuu. Mirva, jatkossa juokset vaan joka paikkaan. =DDD

      Poista
  2. Mä alotan 24.2 superdieetin :)

    http://thehightlights.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä aloitukseen. Uskon että tykkäät! Mä ainakin tykkäsin!

      Poista
    2. Löysin sattumalta sun blogisi :) Pitääpä tutustua tarkemmin sinuun ja kirjoituksiisi :)
      Itsekkin aloitan sdeen niinkuin anonyymi, nyt maanantaina.
      Pari vuotta tässä jo tarponut ylää ja alamäkeä. Onnistunut pussikuurilla hyvin mutta tulinkin raskaaksi juuri kun sain miinus 20kg pois. Mutta nyt uusilla tuulilla.

      Poista
    3. Tervetuloa! Ja tsemppiä alkavaan kuuteen viikkoon. Mulla alkaa maanantaina extra joten melkein samassa veneessä mennään.

      Saanko kysyä paljonko sulla tuli raskauden aikana painoa?

      Poista
  3. Miten minä löysin blogisi vasta nyt! Olen kanssa ollut tässä 6.1. alkaneessa superdieetissä mukana ja jatkan myös extraan :) Toivottavasti kerrot blogissasi, oliko Gaijin odotuksiesi mukainen paikka, olen itsekin halunnut päästä käymään siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että löysit paikalle! Miten sulla on SD sujunut? Yritän tehdä päivityksen Gaijinin jälkeen kuvien kanssa... tosin saa nähdä kuin innoissani olen, voi olla että unohtuu kuvien ottaminen. Oi tätä on odotettu. Silloin mä nautin. Mut se jää vain tähän yhteen ateriaan. Muuten perjantain tankkaus tehkään ohjeiden mukaan.

      Poista
    2. Minulta lähti 9 kiloa! Minäkin olen perjantaina menossa ulos syömään kavereiden kanssa, mutta ajattelin pitäytyä tylsästi salaattilinjalla ja tankata sitten vasta lauantaina. Ja tänään suon itselleni yhden ruisleipäviipaleen!

      (En ollut tajunnut, että profiilini oli salainen niin vaihdoin sen nyt julkiseksi. Olen myös pitänyt blogia koko dieetin ajan. Vaihdoin samalla käyttäjäprofiilini nimen :)

      Poista
    3. Upea tulos sulla! Tsemppiä jatkoon. Jatkatko Extraan?

      Poista
  4. Hitsit, mäkin aloitan nyt 24.2:-) tavoitteena on saada 6-7 kiloa pois. Hurjan hienosti lähti sulta painoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Paljon tsemppiä sullekkin! Tuo 1kg per viikkoon aika hyvä tahti.

      Poista