maanantai 3. helmikuuta 2014

Neljä viikkoa takana

Kaks kolmas osaa superdieettiä tehtynä. Vielä olis kaksi viikkoa jäljellä. Painoa on nyt lähtenyt -3,8kg. Tänään siis paino 108,3kg. Jotenkin odotin enemmän. Mun tavoite oli, että 6 viikossa lähtisi se -10kg. Ihan siihen ei päästä. Jos päästäisiin kuitenkin painoon 104kg niin olisin tosi tyytyväinen. Silloin paino olis tippunut kokonaisuudessaan -30kg. 

Siihen on vielä matkaa, mutta kyllä se sieltä tulee. Olen vaan niin malttamaton, että odotan isompia pudotuksia kerralla. Jotenkin kyllä uskoin, että multa olisi lähtenyt jo enenmän. Mut nyt oon saanut ajatusmaailmaa muutettua. Kaikki tippuva paino on kotiinpäin. 


Tänään loppuu noi burnerit. Ja mulla ei yksinkertaisesti oo nyt rahaa ostaa lisää. Ne maksaa 25€ ja kestää kaksi viikkoa. Nyt saavat ainakin hetken olla kaupassa. Mennään loppu kaks viikkoa "luomuna". Tai syömään mä kuitenkin niitä Grean Tea kapseleita. Katotaan sitten, jos SD Extralle taas ostaisi kapseleita. Nää kaikki jauhot, vitamiinit ja lisäravinteet on jo nyt kaventanut mun lompakkoa yli 200€... Ens viikolla tulee onneksi palkka. 

Näihin tunnelmiin. Palaillaan ja tsemppiä kaikille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti