sunnuntai 16. helmikuuta 2014

SD kohta ohi

Kauhean nopeasti mennyt 6 viikkoa. Päätin sen kunniaksi päivittää tänne ruokapäivityksen. Eli laitan kuvia siitä mitä kuuden viikon aikana olen syönyt. 

Pihviä ja salaattia.

Kana-kasvis-valkuaisherkkua

Kana"tacoja".

Jokiravunpystö keittoa. 

Pihviä, kesäkurpitsaa ja valkuaista. 

Kukkakaalipyrettä, paprikaa ja savukalkkunaa. 

Lammas-kiinankaali-herkkusieni wokkia. 

Kylmäsavulohi- ja katkarapusalaattia. 

Pyh niille jotka sanoo ettei superdieetillä voi syödä monipuolisesti. Mulla ainakin vaikka mitä ruokaa ollut lautasella. Ja olen tykännyt. Pelkkien vihreiden syöminen ei ole myöskään tuntunut vaikealta. Sitten vielä viimeinen kuva tältä erää... 

Nämä eivät siis olleet mulle. Päätin ystävänpäivän kunniaksi leipoa perjantaina ystäville, vanhemmille ja miehelle herkkuja. Nuo ovat valkosuklaa-vanilja muffiineja ja kuorrutus on karpaloa-tuorejuusto. Kuulemma olivat herkullisia. Olin niin ylpeä itsestäni, kun en noita syönyt. 

Kohta alkaa siis väliviikko SD:n ja Extran välissä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että huomenna olis viimeinen punnitus. Vähän jännittää. Iiiik! Päivitän huomenna painon tänne. Nyt kuitenkinlukittaudun tv:n ääreen katsomaan Suomi-Kanada lätkäpeliä.  




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti