sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Viikko 8 pikku hiljaa paketissa

Nyt on hyvä mieli. Paino oli pudonnut 1,3 kg!! JEEEE! Nyt ollaan sitten painossa 125,3 kg. Eli jos ens viikolla pystyis pudottaa saman verran niin sit se ois kymmenen kiloa pois.. sitä ootellessa!

Tällä viikolla mä olin vähän laiska, treenasin vaan kolme kertaa. No mutta kyllä sekin on ihan hyvä. Paremmin kuin ennen. Ens viikolla on taas tosi paljon ohjelmaa ja saa nähä miten ehtii treenaa. No näillä mennään, voi syyttää vaan itteään kun on niin monta rautaa tulessa...

Tässä vielä kuva viikolta 8. Ei kyllä juurikaan eroa noihin viikon 4 kuviin.



No mutta nyt kohti viikkoa 9! =)

2 kommenttia:

  1. Kyl mä melkein väittäisin, et sä näytät kapeemmalta edestäpäin. En kyl nähny viikon neljä kuvaa kert oon vissiin sokee, mut noin niinko livenä ennen ja nyt tää kuva. Tiäks. IhQ. Oot super!

    Paljoks sun lopullinen tavoitepaino on? Ja ruokapäiväkirjaa mä kaipaisin kans.

    VastaaPoista
  2. Viikon 4 kuva löytyy tästä tekstistä
    http://tavoitteenakevyempimina.blogspot.com/2010/08/uudet-juoksukengat.html

    Mun on pitänyt jo jonkun aikaa duunaa ruokapäiväkirjaa, mut en tunnu saavan aikaseksi. No mut mä lupaan yrittää saada sen tänne jossain vaiheessa. Ekoissa teksteissä on jotain siitä miten syön.

    Mä en oikeen tiiä mikä mun lopullinen paino tavote on. Mutta jos ens kesää mennessä sais 40 kg pois... se ois hyvä.. mut katotaan miten tää etenee! ;)

    VastaaPoista