sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Miten tästä eteenpäin?

Tammikuun 6.päivä alkoi mun kohdalla FitFarmin Superdieetti. Sitä sain paljon hyviä ohjeita, uuden treeniohjelman ja loistavan ruokavalion. Sitä tehtiin 6 viikkoa ja paino putus 6,6kg. Sitten viikon tauko ja Superdieetti Extraan jatkettiin. Extra ei ole mennyt yhtä hyvin, mutta olen edelleen oppinut paljon. Paino oli aamulla vielä vähän noussut edellisestä viikosta, joten Extran pudotus tulee jäämään pienemmäksi.

Jotenkin olen ehkä Extraan vähän pettynyt, mutta taas toisaalta sain taas paljon ohjeita. Kokoan vähän ajatuksia ja laitan ensi viikolla yhteenvetoa Extrasta. Huomenna siis otetaan taas mitat ja paino. Katsotaan miten on eukko pienentynyt.


Olin etukäteen ajatellut että SD:n ja Extran jälkeen palkitsen itseni uudella upealla laukulla (LV tai Gucci), mutta nyt ei rahat riitä. Päädyin sitten ostamaan itselleni palkinnoksi uudet lenkkarit. Upeat mustat Puman lenkkarit, jossa on turkoosi raita. 



Kyl on hienot. Noilla kelpaa kävellä. Tosin päätin, että ne saan ottaa vasta käyttöön, kun paino laskee alle 100kg. Eli siihen ois nyt 1,3kg matkaa. Hemmetin paino ei laske. Tän Extran aikaan se on sahannut ihan miten sattuu... =/

No mutta mitä tästä eteenpäin? Kysyin ohjeita myös FitFarmin tiimiltä. Olivat sitä mieltä, että jatka Extran ohjeilla. Jotenkin vaan tää ei mulle nyt toimi. Kaivoin esiin Superdieetin lopussa saadut ohjeet ja ajattelin nyt jatkaa niillä. Käyttöön tulee siis Superdieetin viikon 5 ruokavalio, eli pitäis olla hieman vähemmän hiilaria, kun nykyisessä ruokavaliossa ja oljyä käytetään vähän enemmän (rasva palaa rasvalla).

Tällä lähdetään nyt eteenpäin. Toivon pärjääväni ainakin kesään asti tällä ohjelmalla. Tavoite olisi saada paino noin 90 kilon paikkeille juhannukseksi eli joko -11kg. Siitä alkaisi sitten loma, jolloin tavoite on ettei paino nouse grammaakaan, mielummin tippuu.

Nyt keväällä aijon nauttia kaksi kertaa. Toukokuussa Tukholman risteily kutsuu kaksi kertaa, joten siellä tarkoitus höllätä, herkkuja en ajattellut kuitenkaan syödä, mutta rennommin ja ilman punnitsemista. Sitten kuvaan tulee myös ensi viikosta alkaen yksi Cheatmeal per viikko. Eli yksi ateria tai välipala, jonka saan korvata ihan miten haluan. Herkkupäivät jne. jää nyt mun kohdalla ainakin hetkellisesti unholaan.

Ainiin tällä viikolla treeni ei ole kulkenut. Kävin sillä osteopaatilla (taisin aikaisemmin sanoa, napropaatilla), ja nyt on selkä hyvässä kunnossa. Puol tuntia kesti mun hoito ja siinä ajassa Jere Linja-aho hieroi yläselän jumit pois ja avasi solmut mun selässä. Ihan uskomatonta miten nopeesti se auttoin. Tän hoidon ja rankan jalkapäivän takia, en oo käynyt salilla kuin kaksi kertaa tällä viikolla. Lenkkejä oon tehnyt 2 kpl ja pyöräilyä 3 kertaa. Joten aerobisia on ainakin ollut riittävästi.

Nyt sitten ensi viikon eväitä tekemään ja vaikka Extra päättyy, jatkuu tää projekti. Kevennykseksi sunnuntaipäivään tässä teille kuva. Siitä voitte katsoa millainen ruokapersoona olet. Mä oon Muhkea Prinssinakki. Aika osuva, kun pituutta on se 160 cm ja painoa vielä yli 100 kg. Heh.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti