keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Nälkä ja pyöräily

Voi tällä viikolla on ollut nälkä. Vaihdoin välipalojen proteiinipatukat soijaproteiinijauheeseen ja nyt on nälkä koko ajan. No ei ihan kokoajan, mut jos otan myös aamulla soijaproteiinia, niin tulee kyl nopeammin nälkä. Joskos se rasva viimeinkin palaa nopeammin. 

Nytkin on nälkä, mut vielä noin 1h pitää odotella, et pääsee iltapalalle. Ihanaa ruokaa. Heh! 


Mies sai viimeinkin mun pyörän taas kuntoon. Vaihdettiin renkaat ja tehtiin vähän huoltoa (mä en siis tehnyt oikeesti mitään, heh). No nyt toimii pyörä. 

Kävin tänään testaa pyöräilyä. Tää oli jännittävää. En nimittäin ollut pyöräillyt varmaan kolmeen vuoteen. Lisäksi mulla ei oo ollut varmaan 15 vuoteen pyörää, jossa on jalkajarrut. Se vasta aiheuttikin pientä sydämen tykytystä. Heh. Mä en kaatunut kertaakaan. Mä oon niiiin taitava! Heh. 

No olin tooosi reipas tyttö ja pyöräilin Sörnäisistä Toukolan kautta Vanhankaupunginkoskelle ja Arabianrannan kautta takas kotiin. Meni 50min ja matkaa oli vähän alle 11 km. Loppuun sitten himassa pienet venyttelyt. Oon kyl tosi tyytyväinen. Nyt odotellaan huomista ja katotaan miten kipeenä mun selkä on. Tarkoituksena ois nimittäin ruveta tekemään ainakin osa työmatkoista pyörällä. Selkä tuntuu vähän kipeältä. Mut katotaan. 


Nyt lepoa ja aamulla salille. Huomenna illalla onkin sitten tapaaminen sen napropaatin kanssa. Siitä sitten myöhemmin lisää. 

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo. Kyllä on kipeenä. Mut kolme kertaa oon tällä viikolla pyöräillyt. Heti alun jälkeen ei enää huomaa pepun kipeytyä. Heh.

      Poista
  2. Ja reidet... joku mun blogissa kirjoitti anonyyminä että pyöräily ei nyt kuluta juur mitään jne. Mutta kyllä se on ihan hyvää liikuntaa kun saa pienen hien päälle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on jalat rikki. Siis miten niin ei kuluta mitää? Katoin just et sports trackerin mukaan toi pyöräily kulutti ebenmän kuin saman pituinen lenkki (reipas kävely).

      Poista