perjantai 6. elokuuta 2010

Ihanat sisäpelikengät!

Noniin, nyt on nekin hankittu. OVH oli 80eur mutta ihana Budget Sport myi niitä hintaan 30eur. Sitten vähän tuunasin niitä vielä pinkeillä nauhoilla. Nyt on hyvä mieli lähteä sunnuntaina pelaamaan sulkista ihanan ystävän kanssa.

Tässä kuva mu pinkeistä lenkkareista. Kuvaan on myös ängennyt meidän pieni pörröpää! Mutta kattokaa kuinka ihanat ne mun uudet sisäpelilenkkarit on... JEE! hih

Mä oon kyllä tykännyt tästä aktiivisesta uudesta elämästä paljon. Musta on tärkeää, että kaikkia herkkuja ei kiellä iteltään. Tänään meillä on leffailta ja mun herkut oli soijajugurtti dippiä ja kukkakaalia, paprikaa ja porkkanaa. Ja 80grammaa karkkia. Kylläpä ne kaikki herkut maistui hyvälle... Leffassa toisin ei ollu mitään hyvää.

Ruokavalioonkin on jo tottunut nopeesti. Ja tykkään kasvispitoisesta ruuasta. Leivät ja pastat on ollu helppo jättää pois, koska ne ei oo ennenkään ollu mun lemppareita. Liika kuitukin tekee mun mahan vaan kipeeksi, joten tää uus käytännössä viljaton ruokavalio on ollu tosi hyvä. Ikuisista mahakivuista on päästy eroon. Joten tää muutos on monella tapaa tullut tarpeeseen! Nyt viikonlopun viettoo, jos pysyis aktiivisena ja urheilis kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti