tiistai 29. huhtikuuta 2014

Elämää loman jälkeen

Nyt on loma sitten ohi... Ja paino oli vähän laskenut kahdessa viikossa. Vaaka pysähtyi maanantaina lukuun 98,7kg. Jotenkin oli pettynyt, mutta kyllähän tuo 1,1kg kahteen viikkoon on ihan hyvä tahti. Tämä tarkoittaa, että nyt vuoden aikana paino on tippunut 13,4kg. Se on ihan älyttömän paljon ja ei olla vielä edes toukokuussa. 

Loman jälkeen on palattu normi rytmiin. Työtä, työtä ja vähän kuntoilua. Tänään oli ihan huippu PT-tapaaminen. Anu veti mulle ihan älyttömän hyvän treenin. Sain taas paljon vinkkejä myös omatoimiseen treenaamiseen. Nyt on hallussa myös tekniikka yhden käden kulmasoutuun jne. 

Parasta tänään oli kuitenkin Anun tsemppi. Loppuun tehtiin vatsoja ja lankut oli minuutin pituisia. Kolmas lankku oli testi. Kokeiltiin, että kauan pystyt pitää. Ja en voinut uskoa! Mä pysyin lankussa 1min 57s. Oon niin ylpee itestäni. Pitää vaan vähän varoa, ettei oo liian pitkään lankussa, muuten Anu laittaa mun selkään 10kg painon. Heh. Ehkä senkin aika on vielä joskus.  

Lomalla oli aikaa treenata. Nyt pitää käydä töissä. Ja töissä on niiiiin paljon uutta et oon ihan poikki koko ajan. Saa nähä kuinka paljon kerkee treenaa. 

Treenimotivaatiota voidaan lähteä etsimään uusista pinkeistä smart mix shakereistä. Ihania ovat. Ostin pienen, kun sain halvalla ja ison sain ilmaiseksi, kun ostin tarpeeksi tavaraa. Kätevää!


Samassa tilauksessa tilasin Fitness Tukusta loppuvuoden omegat ja magnesiumit. Nyt pitäis olla tabut kunnossa. Lisäksi tilasin kaikkien ylistämiä Ques Bar patukoita. Mä odotan näitä herkkuja innolla. Fitness piireissä näitä on kehuttu paljon (en siis kyllä koe olevani fitness, mutta haluan kokeilla näitä) ja ovatkin kuulemma parhaita ravintoarvoiltaan ja maultaan. Kerron tuomion patukoista myöhemmin. 

Nyt kuitenkin vähän siivousta ja huomenna Vappu ja cheat meal! Ihanaa vappua murut! Nauttikaa, mutta olkaa kiltisti! Glada Vappen vaan!!! Mä ajattelin juhlistaa vappua tippaleivällä ja tex mex herkuilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti