Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailu. Näytä kaikki tekstit

torstai 3. heinäkuuta 2014

Terveisiä Ateenasta

Eilen tuli herkuteltua synttäreiden kunniaksi. Aamu alkoi upealla aamupalalla, sitten loikoiltiin rannalla, hotelli muisti mua kortilla ja kakulla. Illallisella meitä hemmoteltiin hienolla näköalalla. Tässä muutama kuva päivästä. 





Tänään sitten loppuu herkuttelu. Aamupalana vedetty soijaproteiinia, banaani ja hedelmä hyytelöä. Lisäksi kävin aamulla vähän treenaa hotellin salilla. Katolla olevalta salilta oli näkymät Acropolikselle. 



Sami nukkui ja mä treenasin yläkroppaa. Jalkoja tuskin tarvii treenata täällä. Eiköhän tota kävelyä tuu täällä jonkun verran tehtyä. Nyt takaisin nauttimaan lomasta. Tänään shoppaillaan. 

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Ahdistus vaatekaupassa

Mun piti tänään mennä ostaa housut. Tarvitsin töihin mustat suorat housut. Vanhat oli vähän rikki ja auttamattomasti liian isot. Lähdinkin pirteänä kauppaan, koska paino on pudonnut ajattelin, ettei housujen löytäminen ole liian vaikeaa. Ajattelin täysin väärin. 


Pääsin Kannelmäen kauppakeskus Kaareen ja menin ekaan liikkeeseen. Lindex ei myynyt yksiäkään suoria housuja, mutta ale hyllystä löytyi potentiaaliset tumman siniset housut. Ei kun kokeilemaan. Ne ne ei mene jalkaan. Koko on 50. Vyötärön kohdalta olisivat menneet kiinni, mutta reisistä ei mahdu. Lapussa lukeekin, että skinny. 

No seuraavaksi Seppälään. Löysin kolme eri mallia, jotka oli ihan kivoja. Otin kokoja reilusti. Oli 48, 50 ja 52. Ja sama tulos. Yhdetkään eivät mahtuneet. Kaikissa luki sama skinny fit tai slim fit. 

Sitten suuntana Hennes. Sama juttu. Kokeilin kolmia housuja. Yksikään koko ei istunut ja kaikissa otti eniten reisistä kiinni. Muutamat meni kiinni, mutta tuo super skinny malli ei toimi mun muhkurareisillä. Isoin koko oli 54 ja se ei mennyt päälle. 

Olin niin lähellä vetää itkupotkuraivarit kolmannessa sovituskopissa. Katsoin itseäni peilistä ja näin mun muhkuraiset jalat ja pepun. Pysähdyin. Näytän kauhealta. Olin niin pettynyt itseeni. Muhkuroita jokapuolella, rasvaa ja roikkuvaa. Sitten iski pettymys ja itseinho. Halusin mennä heti mäkkiin ja vetään kaikkia burgereita yhden. Mitä välii, kun en tuu kuitenkaan ikinä mahtuu mihinkään. Vituttu ja itketti. 

Keräsin itteäni hetken ja päätin vielä mennä Prisman kautta, jos vaikka sieltä löytyisi. En kyllä oo ikinä ees kattonut Prismasta vaatteita, mutta ehkä sitä vois käydä, kun kerran nyt oon täällä. 

Otin kolmet housut. Isoin koko oli 48, mutta ajattelin kokeilla. Yhdet oli tiukat, toiset ei mennyt ja kolmannet oli ok. Eli siis mä löysin housut ja ne mahtu. Mun maailma alkoi kirkastua. Ehkä mä joskus saan vielä ostettua normikokoisia vaatteita. 

Tässä kohtaa tuli sellainen "ei enää koskaan" fiilis. En halua enää ikinä mennä kauppaan ja olla noin pettynyt ja surullinen itteeni. Haluan mahtua vielä normaalikokoisiin vaatteisiin. Haluan pystyä ostamaan vaatteita niin, ettei tarvitse mennä plus koon puolelle shoppaa. 


Tänään oli rankka päivä. Mutta motivaatio kasvoi. Vaikka tänään oli vaikeaa sovituskopissa. Täytyy miettiä eteenpäin. Vuoden päästä vaatteita pitäisi löytyä helpommin. Sovin ystävän kanssa, että jos taas meinaan sortua ja siirtyä vanhoihin tapoihin hän muistuttaa mua. Silloin on hyvä varmaan palata tähän päivään. En tosiaan halua ikinä enää kokea samaa. Oli ihanaa päästä purkamaan tää tänne. Kiitos. 

Tästä varmasti saan motivaatiota huomenna alkavaan SD Extraan. Eväät on valmiina, uusi ruokavalio löytyy jääkaapin ovesta ja aamulla herään aerobisen treenin tekemään. Ihanaa, että tää treenitön väliviikko on pian ohi. Haluan jo salille!!!

sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Treeniä ja uudet kengät!

Viikonloppu ei sitten mennyt treenien suhteen ihan, niin kuin suunnittelin. Mieheni tule perjantaina kotiin omista treeneistää ja oli satuttanut selkänsä torjuessaan hyökkäystä. Mies harrastaa siis taistelulaji Krav Magaa. No yöllä sitten heräsin neljän aikaan siihen, että mies huutaa kivusta.

Ei pystynyt liikkumaan, kun selkä oli niin kipeä. No eikun ambulanssimiehet paikalle ja miettimään mitä tehdään. Onneksi kaikki oli kuitenkin kunnossa, ja diagnoosi noidannuoli. Elikkä lihaskrampilla mentiin. Kunnon droppeja kehiin vaan ja nyt näyttää jo voivan paremmin. Onneksi selvittiin säikähdyksellä.

Tuo miehen selän kipeytyminen sitten muutti vähän suunnitelmia. Enhän mä voinut sitä tänne lauantaina yksin jättää, joten treenit jäi väliin. Onneksi tällä viikolla oli jo kolme treeniä takana.

Tänään sitten kävin salilla taas Cabaret Strip tunnilla. Enää ensi viikko kevätlukkaria jäljellä ja sitten Cabaret Strip ja Fitness Fusion jää kesätauolle. Möh! Kait sitten kesällä pitää kokeilla jotain muutakin. Tällä viikolla oli siis neljä treeni kertaa.

Ens viikolle oon taas suunnitellut viisi treenikertaa. Ma ja Pe olisi suunniteltu lepopäiviksi muuten vaihtelevaa treeniä. Näistä kerron sitten ensi viikolla tarkemmin! =)

Tänään oli treenin ja shoppailun kannalta hyvä päivä. Treenit sujui hyvin ja sain ostettua viimeinkin itelleni kesäkengät. Tämäkin oli välttämätöntä, koska nykyiset kenkäni eivät näyttäneet olevan minulle hyvät. Pohja oli liian ohut, joten jalkapöytäni kipeytyi todella pahasti. Perjantaina käveleminen oli tuskaista, joten uusien kenkien osto oli välttämätöntä. Treenien jälkeen suuntana oli Stockmann, kun vielä kätevästi minulla oli 100 euron lahjakortti sinne. Ostin ihanat Tommy Hilfigerin kengät. Nyt kelpaa kesän läpi kävellä! =)

Taas yksi viikonloppu takana ja uusi viikko edessä! Palaamme asiaan ensi viikolla! Toivottavasti kelitkin lämpenisi, niin pääsisi taas ulkoilemaan koko perheen voimin.

Tässä kuva ihanista uusista kengistäni... ja Ringosta, joka näytti olevan mustasukkanen kenkien kuvaamiselle. Änkesi heti kuvaan! =)