torstai 24. toukokuuta 2012

Tiistaina sushia ja torstaina bodybump

Tämä viikko on kohta lopussa.

Tiistaina illalla käytiin Stockan herkussa ostaa tarvikkeita viikonlopun valmistujaisiin. Päätin samalla hemmotella itseäni, vaikkakin ruokavalion piti olla tiukka. Ostin sushia ja tonnikala sashimia. Ja voi pojat että oli hyvää.

No tällä viikolla on nyt ollut tiistaina se fitness fusion ja tänään body pump, joten kyllä mä olin ne ansainnut. Ainiin ja maanantaina oli oli töissä ne kakkukahvitukset, ja voin ylpeenä sanoa, että yhtään palaa kakkua en syönyt! HYVÄ MINÄ!

Tänään kävin sitten testaa elixian body pumpin. Oli ihanan raskas tunti. En muistanutkaan kuinka ihanalta body pump tuntuu. Lihakset huutaa hunajaa, mutta palkinto tunnin lopussa on niiiin ihana. Kaikkein parasta pump tunnissa oli se ettei tarvinnut treenata yksin, vaan kaveri käy samalla salilla ja tuli mun kaa tunnille. Kaksin oli kivempaa.

No nyt sitten edessä perjantai ja lepopäivä. Huomenna on muutenkin tärkee päivä! Mä valmistun! Kolmen ja puolen vuoden opinnot tikistettiin kolmeen vuoteen ja huomenna mä oon tradenomi! JEEE! Huomenna sitten porukoiden kanssa vähän juhlistaa valmistumista.

Lauantaina on sitten luvassa taas bileet kavereiden kanssa. Ja niistä pitääkin sitten toipua sunnuntain. Joten seuraava treeni on FitBall 30 min lauantaina ennen bileitä. Sitten voi hyvällä omallatunnolla ottaa vähän kakkuu ja skumppaa!

Palaamme asiaan ensi viikolla! Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti