torstai 21. lokakuuta 2010

Proteiini ostoksille mars!

Noniin, tänään olisi vuorossa proteiinipatukoiden ja -juomien varaston täydennystä. Tarkoituksena olisi ostaa patukoita, joissa olisi 40-50% proteiinia ja erimakuisia proteiini juomia, leaderin juomassa on 40g proteiinia puolessa litrassa, eikä ollenkaan hiilareita tai rasvaa.

Oon tykännyt yhdistää ton juoman esim. salaatin kanssa. Siinä on 150 kcal/0,5 l. Joten salaatin kanssa loistava lounas. Oon myös pari kertaa käyttänyt välipalana, toimii jos ei oo kova nälkä.

Tota saa monissa erimauissakin, joten ei tarvii kyllästyy yhteen ja samaan. Oon kokeillu mansikka-vadelmaa, colaa ja päärynä-omenaa. Cola on kyl ihan mun suosikki noista. Viel pitää maistaa toi lime.

Ja on hyvää hyvää! Tänään vedin tollasen mansikka-vadelman välipalaksi, kun kävin kampaajalla ja en kerenny syömään lounasta ennen sitä.

Tänään ois tarkotus ostaa myös noita patukoita. PRO FX:llä on kaks tosi hyvää patukkaa, jota voin suositella:

PRO-FX LO-CARB, jossa on patukassa 220 kcal ja 50% proteiinia
PRO-FX LUXUS, jossa on patukassa 280 kcal ja 42% proteiinia


Molemmat patukat on hyviä mutta tossa luxus patukassa on sellanen ihanan pehmeä kerros toffeeta päällä... =) Käytän noita ihan aterian tilalla. Oon viime aikoina syöny niitä aika paljon aamupalaksi, kun mikään mysli tms. ei oo maistunut.

Sitten vielä lopuksi täydellinen herkku. Patukka, jossa on vaan 26% proteiinia, mutta se maistuu ihan karkilta. Se on tosiaan vähän niin kun, joku snickers. Oon syöny noita herkkuina. Tykkään! Ja suosittelen. Yhessä patukassa on 150 kcal, joten se viel sopii hyvin mun välipalaksi.

No nyt tästä tuli melkein Leaderin ja PRO FX:n mainosteksti.. heh!

4 kommenttia:

  1. heii, haluasin kysyä, että saako noita patukoita ihan peruskaupoista, vai pitääkö niitä lähteä etsimään kauenpaakin? :)

    VastaaPoista
  2. Hei Nette!

    Mä ostan noita kaikkia yllämainittuja ihan prismasta. Eli ihan kaikkialta saa. Noi pro fx:n patukat oli muuten tarjouksessa prismassa 24 kpl 42 euroa. Ostin!

    Jonkun aikaa voi mennä ennen, kun maha tottuu proteiinipitoseen ruokaan. Mähän en käytännössä syö paljon mitään hiilareita ja mun mahalla meni varmaan melkein kaks kuukautta tottuu siihen et käytän paljon proteiinii... joten ei kannata ihmetellä, jos maha on löysällä, kun noita syö... =) Joten älä pelästy!

    VastaaPoista
  3. Hmm, täytyykin kokeilla :) joskus syönyt jotain patukoita, mutta ei oikein maistunut hyvältä. Kiitos siis vinkeistä! :)

    VastaaPoista
  4. Mä joskus maistoin sitä colan makusta juomaa, ja mua alko etoa niin kamalasti. No en tiedä onko osasyynä se, että siinä on heraa, joka ei meille maitoallergisille pääsääntösesti sovi. Mutta kiva että sulla toimio!

    VastaaPoista