sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Viikko 2 takana

Noniin nyt on viikko kaksi takana. Lähtöpaino kaksi viikkoa sitten oli 134 kg. Se on paljon. Ajattelin, että laitan laihdutusblogin nettiin, niin minun on pakko pysyä tavoitteissani. Olen tyytyväinen, kun painan 90 kiloa. Painoin sen viimeeksi melkein kymmenen vuotta sitten... Se on liian pitkä aika.

Olen noudattanut proteiinipitoista ja vähä hiilihydraattista ruokavaliota nyt kaksi viikkoa, ja voin sanoa että nälkä on ollut monesti. Sallin itselleni kolme noin 300 kcal ruokaa ja kaksi noin 150 kcal välipalaa. Tässä esimerkki normaalin päivän ruuista.

Aamupala
Muroja ja vähärasvaista soijamaitoa

Välipala 1
2 riisikakkua ja vähärasvaista leikkelettä

Lounas
Iso salaatti + 100g proteiinia (esim. kanaa tai tonnikalaa.)

Välipala 2
Proteiinipatukka

Illallinen
Hedelmä smoothie + 1dl soijaproteniini jauhetta

Lisäksi olen juonut paljon vettä. Sillä nälkä on pysynyt jokseenkin kurissa.

Kuntoilu viikolla 2

Olen aloittanut lenkkeilyn ja kuntonyrkkeilyn kotona oman "valmentajani" kanssa. Viikon 1 aikana lenkkeilin kaksi kertaa ja nyrkkeilin kerran. Viikolla 2 olen kuntoillut yhteensä viisi kertaa, yksi lenkki ja neljä nyrkkeilykertaa. Yhteensä kuntoilua on viikolla 2 tullut vähän yli 3 tuntia ja kaloreita on palanut 1596. Tähän voi olla tyytyväinen. Kunhan vaan jaksaa jatkaa kuntoilua niin kai tämä etenee tästä...

Paino viikon 2 jälkeen 130.8 kg. Tästä jatketaan viikkoon kolme! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti