keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Tilannepäivitys

Tasan ei mee! Nyt sit ollaan taas kotona kipeenä. No kai se tästä joskus helpottaa?

Fiilis on muuten ihan hyvä. Paino ei tuu olee kahden viikon päästä siinä missä toivoin, eli 89,9 kg ei tuu saavutettua juhannukseen mennessä. No kunhan menisi nyt alle 95 kilon niin olisin tooosi tyytyväinen. Tän vuoden saldo on kuitenkin jo yli 15kg. Kun paino on 92 kg niin pudotusta tänä vuonna -20kg. Se on paljon, varsinkin yhden vuoden aikana.  Odotan tuota kuin kuuta nousevaa.

Kun paino on 94 kg niin silloin olen pudottanut yhteensä -40kg siinä kohtaa, kun heräsin. On se jännää mihin ihminen pystyy, kun haluaa... heh.

Tein tänään lounaaksi karppipitsaa. Reseptin ja kokkaus ohjeet löytyy mun aikaisemmasta postauksesta. Huomasin muuten, että maaliskuussa 2013, kun olen tuon postauksen tehnyt niin painoa mulla oli yli 120 kiloa. WOU! Mä olen tehnyt niiin paljon. Mutta silti aina välillä sen unohtaa. Mun nyt tuntuu, ettei mikään edisty, niin eihän tässä kiire ole. Vauhti on ollut todella kova! Vaikka itse sanonkin niin, hienosti tehty Heidi!! *taputtaa itseään olkapäälle*


Heh. Mutta siis lounas. Tein Karppipitsaa ja salaattia. Pitsaan tuli täytteeksi 10% naudan jauhelihaa, jalopenoa, tomaattia, ananasta ja 15% juustoraastetta. Pohjassa ei ollut kuin 5 munaa ja vähän suolaa. Ei siis mikään epätärveellisin pitsa. Hyvää oli. Jos et ole jo kokeillut niin suosittelen kokeilemaan. Maistuu hyvältä.

Olkaa ihmiset positiivisia. Kaikki hoituu ja elämällä on tapana järjestyä. Näin uskon vahvasti. Olen oman osuuteni vastoinkäymisiä kohdannut, mutta nyt on hyvä tilanne elämässä. Olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on ja odotan tulevaa innolla. Kuntoilu jatkuu, ruokavalio pysyy jatkossa aina (siis oikeasti AINA) järkevänä. Cheat meal toimii mulla ja sen avulla elämässä pystyy herkuttelemaan. Nauttikaa kaikki. Jokainen hetki on tärkeä. Mulla on mennyt kauan ymmärtää se. Onnellisuus ei oo itsestään selvyys, mutta kaikki lähtee kuitenkin susta itsestäsi. 


3 kommenttia:

  1. Go Heidi! Upee suoritus jo takana! Ansaitset olkaan taputuksen! T. Mauri / Martzu / Marza :D

    VastaaPoista
  2. Mahtavia tuloksia olet kyllä saavuttanut!!! Kerros hiukan tuosta cheat meal -jutusta.

    VastaaPoista