Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kämp. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kämp. Näytä kaikki tekstit

tiistai 25. helmikuuta 2014

Palkinto aamupala Kämpissä

Tänään päästiin työporukalla syömään ihana aamupala. Tammikuussa oli kiva, jossa jouduttiin tekemään isosti töitä. Tänään oli sitten palkinnon vuoro, kun saatiin tavoitteet täytettyä. 

Aamulla tein yläkroppatreenin himassa ja kävelin Sörnäisistä Kämppiin. Näin uskalsin ottaa lautaselle poikkeavaakin ruokaa. Herkkuja oli joka lähtöön, mutta voin ylpeänä sanoa, että pysyin hyvin järjen rajoissa. 

Ensin keräsin lautaselleni kalaa, kurkkua, munakokkelia, pikkukurkkuja 2kpl, siivu serranokinkkua, yksi nakki ja pieni pala manchego juustoa. 


Kämpin brasseriessa saa tilattua myös omavalintaisia munakkaita. Kilttinä tyttönä tilasin valkuaismunakkaan kinkulla ja paprikalla. Eli ei liikaa keltuaista. Vähän oli hassun näköinen, mutta maistui hyvältä. 


Tarjolla ei ollut ollenkaan marjoja tai mehukeittoa, joten otin vähän melonia, ananasta ja pähkinää. Jälkkäripöytä oli ihana ja houkutteli, mutta pysyin lujana. 


Maha tuli täyteen. Ja suosittelen kokeilemaan, jos kaipaa joskus vähän hienompaa aamupalaa Helsingissä. Hinta on jotain 20€ pintaan. 

Nyt lounas on nautittu SD ohjeiden mukaan ja taas edetään sääntöjen mukaan. Toivottavasti tuo aamupala ei nyt sotke mun dieettiä kokonaan. No mielestäni onnistuin syömään kohtuullisen järkevästi. Olisihan tuon juuston ja serranokinkun voinut jättää pois, mutta elämä ei ole ehdotonta ja välillä pitää nauttia.