tiistai 1. heinäkuuta 2014

Possu syö lomalla

Ja niin possu söi. Tällä kertaa kuitenkaan en hauku itseäni, vaan olin sallinut syömisen. No eilen vaaka sitten pysähtyi lukuun 98,5kg. Kauheaa! Tiedän, että osa hiilarien sitomaa nestettä, mutta kyllä olin yllättynyt. Painoa oli tullut 3 kiloa. 

Tänään kävin uudelleen vaa'alla ja vaaka pysähtyi lukuun 97,4kg. Eli jo alkoi tuo hiilaripöhötys laskea. No nyt on silleen hyvä mieli, että kun jätän taas viljat pois ja siirryn ainakin gluteenittomaan ruokavalioon niin kyllä tää tippuu. 

Toisaalta tänään on muutenkin hyvä päivä. Tänään lähdetään Ateenaan ja huomenna on mun synttärit. On hyvä fiilis. Paino projekti jatkuu taas SD ruokavaliolla, kun palaamme takaisin Suomeen. Sitten loppuloma menee jo tarkemmin syöden. Nyt annoin itselleni luvan vielä Ateenassa syödä normaalisti eli normi ruokaa, joka ei yleensä kuulu mun ruokavalioon. 


Uudet tavoitteet on jo melkein asetettu, mutta vaativat vielä vähän säätöä. Joten niistä kerron teille myöhemmin syksyllä, kun kaikki selkeytyy. 

Nyt toivotan kaikille hyvää kesälomaa. Nauttikaa! Mä ainakin aijon nauttia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti