tiistai 4. maaliskuuta 2014

Usko koetuksella!

Hemmetti, mun paino oli noussut. Tuntuu ettei tässä ole mitään järkeä. Tuntuu, että ole valas aina. Oon treenannut täysillä, syönyt ohjeiden mukaan ja silti mun paino nous viime viikolla. Pepusta oli lähtenyt -2cm, mutta ei se tässä nyt lohduttanut. Tällä painolla luulisi näkyvän myös vaa´assa.

Voiko tosiaan olla, etä pienikin määrä hiilareita ei sovi mulle. miten mun kroppa meni ihan sekaisin näistä. Treenipäivien aamuna on lisänä kaurahiutaleet ja ateria 2 syödään 40g pastatt/riisiä tai 170g perunaa. Kaiken lisäksi mulle tulee noista järkyttävän huono omatunto. Ei niitä kuulu syödä. Ja musta tuntuu, et mun kroppa ei tarvii niitä. Ahdistaa.

En tiiä. Tää on tän vuoden puolella ollut ainoa vaikea viikko. Tuntuu, et mun paino ei ikinä tuu menee sinne alla 100 kilon. Anteeksi tämä epätoivoinen ja kiukkuinen päivitys. Murr! Nyt menen nurkkaan mököttämään.

5 kommenttia:

  1. Keho tarvitsee myös niitä hiilareita,ei niitä kannata kammoksua ! :) Tsemppiä jatkoon,luulen että painosi nousi nyt,mutta pian lähtee taas laskuun.

    hitaastimuttatodellavarmasti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Toiv lähtee joo laskuun. Mulla on myös kammo noita värillisiä kasviksia kohtaan. Heh. Tuntuu väärältä syödä muutakin kuin vihreitä.

      Poista
    2. Mä oon nyt superdieetillä ja oon syönyt mm. he-ma-pa,tomaattia,vähän porkkanaa.. :)

      Poista
  2. Ruokavalion muutoksesta johtuva shokkitila? Mulle pt sanoi, että jokainen isompi muutos laittaa kropan shokkitilaan ja tuolloin todennäköisesti aluksi paino nousee.
    Mitä sulle valmentajat sanovat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mirva, just noin ne sano. Silti ahdistaa. En mä tiiä. Jotenkin luulis et kun 105kg alkaa liikkua niin paino tuppuis nopeemmin. Aaaarg! Maltti ei oo mun suurin valtti. Pitäis vaan odottaa ja kuulemma lähtee kohta kun keho lähtee hyötyy näitä hiilareita.

      Poista