sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Ensimmäinen viikko

Ja energiaa on riittänyt tosi paljon. Ainoastaan maha on ollut vähän outo. Ei oo toiminut ihan niin kuin pitää, vaan pientä ummetusta on ollut ilmassa. Ja tietty vähän ilmaakin. ;) 

Mutta ruuat on mennyt hyvin alas ja fiilis on hyvä. Ei oo ollut pahemmin mielitekoja, paitsi perjantaina areenalla kun Hesburgerissa tuoksui ranskalaiset. Joka sinänsä on outoa, koska en oo ikinä tykännyt Hesen raneista. Muuten on kyl mennyt hyvin. Ihana fiilis! 

Mutta, paino ei oikein oo tippunut. Monet on sanonut FitFarmin foorumilla, että paino on jo tippunut vaikka kuinka paljon. Mulla on paiväpainot seilannut isosti edestakas. Mutta huomenna punnitus. Kai mulla vaan sitten on hitaampi toi aineenvaihdunta. Tosin jotkut on sanonut, että ekaan kahteen viikkoon ei välttämättä tapahdu mitään. Mutta malttia tässä vissiin tarvitaan... Sitähän mulla löytyy tosi paljon... NOT! Heh. 

Tein muuten eilen niitä "tacoja". Onnistu ihan hyvin. 

Kuorena toimi kiinankaali. Salsan tein itse sallituista vihreistä kasviksista. Laitoin sipulia, vihreää paprikaa, pinaattia ja jalopenoja. Sekaan vielä suolaa ja pippuria sekä aterian öljyt. Kanan paistoin pannulla pienessä vesitilkassa ja lisäsin fajitamaustetta. Päälle vielä kurkkua ja ananasta. Toimi hyvin.

Nyt sunnuntain viettoon. Tänään aijon vaan lepäillä. Huomenna taas salille. Tsemppiä kaikille!


3 kommenttia:

  1. Juu, malttia malttia, vaikka paino ei heti lähtisikään putoamaan siihen malliin kuin itse haluaisi. Tosi hyvältä näyttää toi taco. Mulla on jo kanaa kaapissa, joten kokeilen ensi viikolla.

    VastaaPoista
  2. Aloin vähän aikaa sitten seuraamaan sun blogia ja oon nyt lukenu näitä sun postauksia tosi paljon. Mun mielestä sun kehitystä on tosi kiva seurata. Mun mielestä sulla on tosi hyviä ruokia. Oon kokeillu niistä paria (vaikkei aina reseptiä ookkaan) ja ne on ollu ihan NAM! Huomasin et Hikikinkulla on käynnissä kisa, missä pitää keksiä kesäinen herkku, joka sopii meille linjoistamme huolehtiville ;) Haluisin tosi paljon nähdä (ja maistaa:D ) millaisen herkun sä tekisit!

    Aurinkoista kesää ja tsemppiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh. Pitääkin pitää mielessä. Voisin mä jotain kehitellä näin kesän kunniaksi. Kokkaaminen on aina ollut mun intohimo.

      Kiitos tsempistä!

      Poista