maanantai 8. huhtikuuta 2013

Pieniä onnen asioita! Ja 10 000 vierailijaa!!

Tiedätkö sen tunteen, kun pyyhe menee ympärille ilman että jää sivusta iho näkyviin!!! Näin on viimeinkin käynyt. Tosin vielä tuon pienemmän pyyhkeen kanssa iho näkyy sivusta, mutta otan ilon irti tästä normaali kokoisen pyyhkeen kanssa! Pyyhe riittää peittämään mut!!!

Toinen onnen asia on TE! Blogiani on luettu yli 10 000 kertaa! Olen todella onnellinen ja iloinen! Kiitos siitä!


Haluankin kiittää teitä kaikkia! Lukekaa blogiani jatkossakin. Toivottavasti blogi inspiroi teitä! Jättäkää kommentteja ja kertokaa omia tarinoitanne. Yhdessä laihtuminen on kivempaa, voimme jakaa ilot, surut, onnistumiset, haasteet ja kaikki. 

Uskon, että blogini on löytänyt lisää lukijoita Rakas sinusta on tullut pullukka -ohjelman jälkeen. Ohjelmassa parit saavat laihtumisen avuksi Konjak tuotetta ja olen tuotteesta pari kertaa kirjottanut tänne. Itse en kyllä lähtisi tuota suosittelmaan. Minulla oli sen käytön ajan todella turvonnut olo. Ensimmäiset viikot oli ihan ok, mutta sitten turvotus iski pahemmin. Nälkä kyllä pysyi poissa tableteilla, mutta eipä ruokaa mahaan mahtunutkaan, joten treeneissä oli väsynyt ja heikko olo. Mutta jokainen tyylillään.
 
Omassa tilanteessani on nyt pieni välitila.... Lääkäri kielsi liikkumisen, koska pakaralihaksen alla on "pieni" jumi. Siellä joku painaa issiashermoon ja pakara, reisi ja pohje kärsii hermosärystä. No keskiviikkona uudelleen lääkäriin, katsotaan mitä sieltä seuraa. Nyt vaan pakko levätä. Ruokavalio onkin nyt sitten etusijalla ja sen merkitys kasvanut. Pitäisi vielä muistaa syödä oikein, kun kerran ei pääse liikkumaan... helpommin sanottu kuin tehty... Mutta pidän teidät ajantasalla!

Torstaina seuraavaan punnitukseen Elixia Light Clubilla. Ilmoittelen sitten taas tuloksista.


6 kommenttia:

  1. Harmi että konjak toi sinulle turvotuksen. Saas nähdä miten mun käy. :] kauhun sekaisin tuntein odottelen. Nyt konjakkia takana viis päivää. En ota kuin max neljä tabl. Päivässä..ja aattelin että otan niitä vain silloin kun ahmituttaa.. Tsemppiä sinulle painon pudotukseen. Ja kiitos kivasta blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa, että tykkäät blogistani! Tsemppiä sulle Konjakin kanssa. Toivottavasti siitä on hyötyä sinulle. Kerro ihmeessä myös mulle miten sen kanssa sujuu

      Poista
    2. Ilman muuta tuun kertomaan miten menee.. :). Ihana saada vertaistukea:).mullakin on oma laihdutusblogi, jos haluat vierailla. Oon sen vasta aloittanut joten tosi tosi keskeneräinen vielä. :)

      Poista
  2. Joudun pakkaamaan konjakin kaappiin... nimittäin sen käytön vuoksi ei säännöllisesti otettavat lääkkeet imeydy oikein.. otetaan esimerkkinä e.pillerit.. jotenkin ne ei toimi tuon konjakin kanssa yhdessä, ja sen vuoksi mulla on nyt menkat... kaksi viikkoa etuajassa, vaikkei näin oo käyny koskaan ennen, ja pilsuja oon kuitenkin syönyt jo kolme vuotta. en keksi mitään muuta syytä. hoksasin tämän lääkkeiden toimimattomuuden jo silloin kun olin pari päivää konjakkia syönyt. :/ eli en aatellu nauttia menkoista kahta kolmea kertaa kuukaudessa, no thanks. tästä nyt täytyy jatkaa vissin ilman konjakkia. joten uusia kujeita mietiskelemään :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Minä oon alottanu Konjakin käytön noin viikko sitten ja mulla kans alko menkat kesken pilleriliuskan. Voiko tosiaan johtua Konjakista? Voi rähmä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Laihduttajalla oli kanssa vastaavia kokemuksia kuin sullakin. Mulla ei ollut vastaavaa silloin kun kokeilin Konjakia. Söin Konjakia aamulla ja lounaalla. Harvemmin päivällisellä ja pillerin otin aina illalla.

      En kyllä muutenkaan suosittele Konjakia kenellekään. Kyllä on turvallisempaa opetella syömään oikein ja liikkua samalla. Valitettavasti oikotietä laihtumiseen ei ole... Eli kovaa työtä se vaatii.

      Poista