torstai 16. tammikuuta 2014

I love Hoover!!!

Todellakin. Tästä on tullut nyt mun lempi juttu. Jaksoin tänään rankan PT-treenin aikana tehdä kunnon hooverit. Ensin 20 sekuntia, sitten 2x 25 sekuntia ja vikalla kerralla 35 sekuntia. Ja siis ihan oikeessa polvet ylhäällä hooverissa. Mun vatsasta tulee ehkä joskus littee!!!!

Oli muutenkin taas tosi hyvä treeni Anun kanssa. Kyllä noi PT-treenit on parhaita. Harmi vaan, kun ovat sen verran arvokkaita, ettei oo varaa treenaa joka viikko Anun kanssa. Sain muutenkin taas hyviä vinkkejä treeniin ja ruokavalioon. Nyt selkä alkaa taas kestää, joten ruvetaan tekee jatkossa Anun kanssa rankempia treenejä. Ihanaa. Tosin tän päiväisen treenin jäljiltä mulla ei varmaan huomenna toimi kädet. Heh. Oli vähän rankempi ojentajatreeni. 

Ruokavaliota ja liikunnan määrää Anun kanssa mietittiin tänään. Kun tuo mun paino ei tosiaan tipu, niin Anu rupes miettii mikä vois olla pielessä. Ja arveli, että voi liittyä maitotuotteisiin. Joillain ihmisillä kuulemma maito voi aiheuttaa sen, että paino ei vaan putoo. Ja oon nyt syönyt isoja määriä raejuustoa ja rahkaa. Mutta nyt ne jätetään hetkeksi pois. Sain jo FitFarmilta hyviä ohjeita miten korvata rahka ja raejuusto. Huomenna testaa nyt sitten eka "poikkeava" aamupala. 

Vaikka paino ei oo pudonnut, en ollut aamulla uskoa silmiäni kun mittasin itteeni. Rinnan alta oli kaventunut -5cm, navan kohdalta -5cm ja lantiosta -1,5cm. Nuo on mun mielestä jo tosi hyvin kahdelle viikolle. 

Kattelin tuota viime vuoden painon kehitystä Heia Heiasta. Ja näytti tältä:

Ei paha vuosi. Hyvä minä. Tavoittelen tälle vuodelle hieman enemmän pudotusta kuin viime vuonna. Jos tänä vuonna sais sen painon siihen 90kg. Sitten vois olla jo tyytyväinen. Viime vuonna tuli se -18kg ja tälle vuodelle tavoitellaan -20kg. Tavoitteet ovat realistiset ja saavutettavissa kovalla treenillä. 

Nyt lepoa, että jaksaa taas huomenna taistella ranskalaisten tuoksua vastaan areenalla. Niin ja kannustaa punakeltaiset voittoon. 

6 kommenttia:

  1. Onko toi Hoover sama kuin lankutus tai jotain? En jaksa alkaa googlettelemaan. :) Mahtavia tuloksia!

    VastaaPoista
  2. Joo. Hoover ja lankku on sama asia. Ensi viikolle toivon tuloksia myös painon suhteen.

    VastaaPoista
  3. Harmi ettei tuosta heiaheian kuvasta saa selvää.. Mutta mahtavaa,hyvä sinä! Hooveri on tosi rankka. :)

    Memmu/hitaastimuttatodellavarmasti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi. Laitoin uudestaan kuvan. Nyt sen pitäis olla parempi. Tuo puhelimella editoiminen ei näköjään ole kovinkaan fiksua... Heh! Kiitos. Olen kyllä itekkin ylpeä.

      Poista
  4. Hei! Olin viime vuonna Fitfarmin Lite-valmennuksessa ja minulla kesti alussa aineenvaihdunnan käynnistyminen muistaakseni 2-3 viikkoa. :) Ei tosiaan kannata verrata tuloksia toisiin, koska laihtuminen on niin yksilöllistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. Kiitos lohdutuksesta. Muistin juuri, että sama mulla oli viime vuonna helmikuussa kun light club alkoi. Silloinkin meni se eka kuukausi niin, ettei mitään edistystä tapahtunut. Mutta... Tällä kertaa elämänmuutos ja ruokavalio ei oo muuttunut niin paljoa. Joten katotaan koska tää käynnistyy.

      Poista