lauantai 22. tammikuuta 2011

Terveellistä ruokaa ja pulkkailua!

Tää viikko on ollut raskas... koulu alkoi ja ei oo ollu energiaa käydä treeneissä. On ollut ihan tarpeeksi loppu, kun on ensin ollut töissä ja sitten kouluun ja vasta ysiltä kotona... jep jep! Tätä jälellä melkein 2 vuotta vielä...

No ruokailun kannalta tää viikko on ollut hyvä. Mä oon jatkanut terveellistä ruokavaliota. Tällä viikolla on tullut vaan syötyy vähän monipuolisemmin kun viime viikolla. Kanaa, kasviksia ja juustoa. Paljon paljon proteiinia. Katsotaan nyt sitten miten tällä viikolla on käynyt. Huomenna punnitus ja sitten nähään! Vähän jännittää, josko jo nyt saavutettais se maaginen -20 kg.

Tänään ei jaksanut mennä ollenkaan salille. Käytiin sitten koko perheen voimin ulkoilemassa. Mies istui pulkassa ja minä ja koira vedettiin. Mukavaa oli. Olin oikein ylpee itestäni, että jaksoin juosta ja vetää pulkkaa pitkiäkin matkoja. Ainakin mulle pitkiä matkoja. Nyt ilta sohvalla kullan kainalossa ja huomenna vois vähän zumbaa, ehkä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti