sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Viikko 28 - ja viimeinkin se maaginen -20kg!

Noniin, nyt oon tyytyväinen. Viimeinkin päästiin siihen -20 kg!!! Mä oon niiiin onnellinen. Kyllä on kannattanut syödä terveellsesti ja olla ilman herkkuja. Kyllä viime viikolla parikin kertaa teki niin paljon miel herkkuja, mutta nyt ei enää tee mieli ollenkaan, kun näki ton tuloksen.

Mä oon niiiin ylpee itestäni. Nyt tästä täytyy jatkaa eteenpäin vahvasti. Toukokuun alkuun on aikaa laihtuu niin paljon kun pystyy, koska sitten aletaan tekee hääpukuu ja ei sais enää laituu paljon. Tai siis jos en haluu et puvuntekijä joutuu tekee montakin pukuu.. heh!

Nyt kohti ens viikkoa!

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon uskomattoman saavutuksen johdosta! Vetää ihan hiljaiseksi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiito. Kyllä on ylpee ja hyvä olo! =D

    VastaaPoista