maanantai 31. tammikuuta 2011

Se siitä kuntoilusta sitten...

Jep jep. Mulla oli tänään salikamat töissä mukana ja tän viikon kuntoilusuunnitelmä oli tehty, rankkaa treenia ja paljon. No ei sitten mennyt ihan putkeen.

Menin töihin ja kierreportaiden alapäässä nyrjäytin nilkkani, kaaduin ja lensin tyylikkäästi pääedellä päin ovea. Lennnon tuloksena oli nyrjähtänyt nilkka ja lievä aivotärähdys... kylläpä viikko alkoi loistavasti!

Ei tarvii vähään aikaan yrittääkkään mennä salille. =( No nyt on ilmalasta jalassa ja pari oäivää lepoo edessä. Keskiviikkona ois tarkotus mennä taas töihin. Särkylääkkeen ja ilmalastan kanssa on ihan ok liikkua. Katotaan nyt kuinka tää jalka paranee.

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti nilkka toipuu hyvin ja nopeasti.

    VastaaPoista
  2. Oivoi! Muista kumminkin antaa rauhassa parantua, vaikka liikkumaan tekisikin mieli :)

    VastaaPoista
  3. Kylhän sä voit vaik käsipainoilla ees vähän jumppaa? Ja kuhan et sorru possuilemaan harmistuksissas. Kyllähän nyrjähtäminen kuitenki nopeesti paranee :).

    Yht juttuu en oo tajunnu, et mikä toi "kyllästyin olemaan ainoa läski" juttu on? Miten niin ainoa läski? Tä?

    VastaaPoista
  4. Kiitos tsemppauksesta!

    Mä treenaan iltasin ja aamusin ojentajii ja hauiksii sekä vatsoi. Pitäis saada alleja pois ennen häitä.

    No mut riikka hei, kylhän mä nyt oon paljon isompi kun kukaan mun kavereista... Ja toi on lähinnä se miltä tuntu. Tuntu et kaikki muut on hoikkia ja kauniita ja mä en.

    VastaaPoista
  5. Kert säki oot nyt vähän angsti, ni sit oon mäki. Eli me ei olla sit kavereita kert kyl mä oon kans läski :(.

    VastaaPoista
  6. Riikka hei, mä oon vähän eri skaalassa painoni kanssa kun sä. Mä söin ennen sun kaltasia aamupalaksi! ;) kyllä me edelleen ollaan kavereita. Luuletko muka pääseväs musta eroon HÄ!

    VastaaPoista