lauantai 22. maaliskuuta 2014

Tankkauspäivän ahdistus

Eilen oli tankkauspäivä. Odotin sitä tosi paljon. Tällä kertaa päätin tankata vähän soveltaen. Mutta kuitenkin pitkälti FitFarmin ohjeita mukaillen. 

Tässä päivän suunnitelma:

Aamupala klo 6:30
-pannukakku
-hillo
-marjoja 70-80g

Välipala klo 9:00
-pala leipää
-kalkkunaa
-ananasta ja persikkaa

Lounas klo 11:30
-pasta (Spaghetterian lounas)
-leipää

Välipala klo 14:00
-karjalanpiirakka
-kalkkunaa
-mini tomaattia
-yojurtti pehmis

Päivällinen klo 17:30
-ruisleipää
-pastaa
-vihanneksia

Iltapala klo 20:30
-namia 200g

Tällä kertaa vain pasta oli gluteenitonta ja päätin kokeilla miten mun maha nyt kestää noita viljoja. Sen takia leivät olivat eilen normaaleja. Ja voi että ne maistui ihanalta! En tiiä koska oisin syönyt noin hyvää leipää. Toistaiseksi maha voinut hyvin. 

No lounaaseen asti sujui ihan hyvin. Sitten oli tuo kauan odotettu frozen yojurtti. Voi että, mutta mikä pettymys... Itse yojurtti osa oli hyvä, mutta päälle laitettu vadelmasiirappi oli tosi ällöä. Tässä kohtaa olis pitänyt ymmärtää, että makeet ei sovi mulle enää. Tuli muuten tosi huono omatunto ton syömisestä. 

No illalla vaihdoin jätskin ohjeiden mukaan 200g namia. Odotin niitä ihan älyttömästi. Jos joku ois sanonut mulle, että en syö kaikkia, niin en olis uskonut. Olin syönyt jonkun 100g ja sitten tuli stoppi. Sokerin määrä ällötti, oli huono-olo ja järkyttävän huono omatunto. En pystynyt syömään kaikkea. 

No nyt on tankattu. Tänään on jopa kohtuullisen hyvä olo. Ei oo sellaista järkyttävää "krapulaa" tällä kertaa. Kohta ulkoilemaan tuonne upeaan keliin ja sitten illalla PT:n luokse, joka pitää asiakasbileet. 

Enää kaks viikko SD extraa jäljellä. Sen jälkeen pitäis löytää tasapaino tähän syömiseen ja treenaamiseen. Ajattelin pitää tiukkaa linjaa toukokuun alkuun asti ja höllätä vähän sitten, kun mennään äidin kanssa laivalle. Eli nyt vaan muistetaan tavoite ja sitä kohti mennään. Tavoitteena on edelleen kevyempi minä ja pian (toivottavasti) paino on alle 100kg. 

Tässä vielä tsemppaukset kuvan muodossa. Älkää ikinä lopettako unelmointia! Hyvää viikonloppua!!!


1 kommentti:

  1. Hyvin sulla on tankkaus mennyt:) Mä olen tankanut tänään ja lounaaseen asti meni hyvin. Loppupäivä on mennyt käytännössä paahtoleivällä (slurps, mun suuri herkku). Tiukat kaksi viikkoa on tosiaan edessä... heti huomas että riippuvuus iski!

    VastaaPoista