sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

SD Extran eka viikko

Tää on ollut rankka. On ollut hirveen hankalaa suhtautua siihen, että ruokavalioon on pitänyt ottaa hiilareita mukaan. Tosin pasta on ollut ihan ok lisä ruokiin. Ja se, että toisella aterialla saa syödä kaiken värisiä kasviksia, on ihan huippua! Tykkään. 

Tein lauantaina linssi kana kasvispastaa. Ihanaa. Ois ehkä pitänyt valita isompi kattila... 


Muuten tää viikko on ollut outo. Ihanaa on ollut se, et taas saa treenaa. Mutta kaikki lisätty hiilari on aiheuttanut sen, että mun paino oli ainakin perjantaina noussut. Jotenkin ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta tykkään muutoksista, toisaalta pelkään et nää muutokset ei sovi mun kropalle.

No nyt tuli ekat Bullin päivitykset tähän uuteen ruokavalioon, joten sen myötä jätin hiilareita lisää pois. Nyt on vaan pasta/peruna/riisi tokalla ruualla ja treenipäivänä sitten aamulla kaurahiutaleet.

Ens viikolla näkee sitten oliko nämä riittäviä muutoksia. Mä ite uskon, et mul on vieläkin liikaa hiilareita ruuassa. Mut katotaan. Ehkä Bull tietää miten tää homma toimii. 

Viime viikolla myös oivalsin jotain. 


Eli pakko jaksaa liikkua ja syödä ohjeiden mukaan. Koska mä todellakin haluan laihtua!!! Päivittelee taas tänne huomenna tuon painon. Odotukset ei tosiaan alkuviikon painon nousun suhteen oo kovinkaan korkealla. No huomenna sen tietää...

2 kommenttia:

  1. Ihan samoja fiiliksiä noista hiilareista! Minulle tulee vieläkin semmoinen olo, että tekisin jotain "tuhmaa" kun syön pastaa :D Ja huomaan kyllä, että näillä extran hiilarimäärillä minua turvottaa ihan erilailla kuin ilman. Mutta ehkä tämä tästä tasoittuu. Ja eipä ole tomaatit ja paprikat maistuneet ikinä NÄIN hyviltä kuin nyt!

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Miten voikaan olla että kuudessa viikossa on jokin pään sisällä muuttunut näin paljon. Mulla tekee myös noi tomaatit jne. pahaa. Tuntuu et ne ei oo sallittuja... Aika pitkälti meen vihreillä edelleen. Mut siis äskenkin söin perunaa ja oli niiiiin huono mieli. Heh. Outoa...

    VastaaPoista