tiistai 5. huhtikuuta 2011

Viikot vaan vierii... paino ei!

Heh! Viikot menee eteenpäin, mutta mun paino ei mee alaspäin. Nyt on ollut kauheen kiire töissä ja koulussa. Aikaa salille ei oo riittänyt. Toisaalta ei ois ollut energiaakaan. Salimaksut senkun rullaa ja mua ei oo paljoo siellä näkynyt.

Nyt uusien työkuvioiden kautta, uskon saavani itteni salille aamusta. Mulla alkoi 1.4.2011 uus työnkuva ja siihen liittyen mulla on nyt yksilöllinen työaika, joten aamulla kerkee salille, kun tekee iltavuoron! Hyvä puoli on se, että pankin iltavuorot loppuu jo klo 18:30. Joten kun menee myöhään töihin, olis ehkä ihan hyvä saada ittensä ylös niin, että kerkeis salille aamulla. Tää ois ainakin sunnitelma. Toisaalta nytkin istun konttorissa, tosin vahtimassa työmiestä. Kai täältä ennen kasia pääsee pois.. hehee!

Vaikka mun paino ei ookkaan pudonnut paljoo, ja toisina viikkoina ei ollenkaan. Pitää ajatella, että onneksi ei ole noussutkaan. Joten tällä liikunnan määrällä ja ruokavaliolla ihan hyvä tulos. En oo paljoo katellu mitä syön... pääsääntösesti oon syönyt hyviä juttuja, mutta välillä on tullut syötyä ihan väärin...

Mutta vielä kaksi viikkoa, niin sitten olisi 40 viikkoa takana. Ihan ei oo tahdissa pysytty, koska paino ei oo pudonnut sitten sitä 40 kiloa... Näin mennään eteenpäin kuitenkin! Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille lukijoille!

------
Lisäys 5.4.2011 klo 20:30:
Niin onhan tässä viime viikoissa ollut jotain todella mukavaakin, otin uuden tatskan. Tämä vaaleanpunainen kaunotar löytyy oikeasta nilkasta, tuosta edestä. Laitan tähän vielä teille kuvaa näkyville! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti