perjantai 26. heinäkuuta 2013

Viimeisiä viedään, ennen kuin loppuu

Nyt torstaina oli viimeinen luento. Kohta on ELC loppu. Lomat pukkaa päälle myös PT:llä, joten muilla punnitus 8.8, mutta mulla vasta 19.8. Eli saan armonaikaa vähän enemmän kuin muut. Lähdetään 5.8 mökkeilemään ja ollaan takaisin Helsingissä 18.8. Eli mökkeily mennään samalla draivilla kuin tähänkin asti. Koska 19.8 asti on mahdollisuus pudottaa painoa ja ansaita lahjakortteja. Nämä tulevat tarpeen, että pystyn myös syksyllä ottamaan PT ohjausta.

Tarkoituksena olisi kuntoilla myös mökillä ja syödä oikein. Herkuttelu on sallittua vain 3.8, kun meillä on viimeinkin tuparit.

Mutta siis nyt palaan tän viikon tuloksiin. ELCn kokonaispudotus on nyt 14,9kg. Kurssin tavoite on 15kg, eli se täyttyy, mutta oma tavoitteeni painaa elokuun alkuun 110 kg, ei taida täyttyä. Tuohon 19.8. voisi olla mahdollista, mutta tiukkaa tekee siihenkin.

En halua vetää itseäni liian tiukalle, ettei sitten tule repsahduksia. Tuloksiini olen ihan tyytyväinen. Tai no... minä olen sellainen, että tuppaan asettamaan itselleni liian kovat tavoitteet ja kun niihin sitten pääsen, niin mietin että olisin pystynyt kyllä parempaa ja nopeampaan tulokseen. Jos taas en pääse niin alan nopeasti sättimään itseäni. Mutta tämän kanssa olen yrittänyt opetella antamaan itselleni aikaa. Kaikki pudonneet kilot ovat kuitenkin kotiin päin. Ei mun painonpudotus lopu tähän ELChen. Homma jatkuu edelleen. Olen tyytyväinen, mutta perfektionistina haluan enemmän. Kaikki mulle nyt ja heti! =DDD

Kurssilta olen saanut paljon tärkeää infoa ja opastusta. Kirjoitan myöhemmin teille vielä yhteenvetoa kurssista. Tänään olen kuitenkin liian väsynyt kirjoittamaan yhtään pidempää juttua. Nyt kaikki viikonlopun viettoon ja palataan asiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti