torstai 18. heinäkuuta 2013

Suuri pettymys

Viime viikon punnitus oli monelta osin suuri pettymys. Ensinnäkin olin ainoa joka tuli paikalle, meitä on ryhmässä 9 henkeä. Toisena, punnitus kohdallani meni tosi huonosti. Paino oli noussut 800g. Edellisen punnituksen yhteydessä ollut paasto (olin siis kolme päivää kipeenä) oli vähentänyt painoa viimeeksi, jotka nyt sitten tulivat takaisin. Yhyy!

Ei selityksiä! Nyt on painon pudottava. Viimeisessä punnituksessa 1.8. paino tulisi olla 113,6kg, niin olisin pudottanut -15kg mikä olisi tuon ELCn yleinen tavoite. 

No, jos jotain positiivista etsii, on tän viikon ruokailut ja liikunnat mennyt hyvin. Olen löytänyt uuden lempilajin, portaiden nousun. Spurtilla ylös ja himmaillen alas. Sami on kellottanut mun nousuja ja viime pe oli eka treeni. Nyt keskiviikkona paransin omia aikojani jopa parilla sekunnilla. Katri Valan puiston portaat Käenkujan puolella ovat olleet mulle sopivat. Niillä mennään! Saa tulla aamuisin klo 7 aikaan kannustaa!! 

Tänään oli sitten viimeinen ELC treeni. Nopeasti on mennyt 6kk. Vielä pari viikkoa aikaa vetää täysii. Sitten pieni loma, jonka jälkeen palataan tähän samaan arkeen!

Nyt lepää ja huomenna viikon viimeinen työpäivä! Ihanaa viikonloppua! 

3 kommenttia:

  1. Mun pt totesi tänään, että kohta korvataan yksi lenkki hyppyrimäen rapputreenillä. Jee jee.

    VastaaPoista
  2. Mutta onhan sulla tullut rasvapinnat alaspäin hienosti!

    -Kristiina-

    VastaaPoista
  3. Mirva, toi portaiden juoksu on kyl hyvä! Mut mulle toi 6 kertaa ylös a ~18 sekuntia, on täysin sopiva. Ehkä joskus jaksan pitkät portaat.

    Kristiina, kiitos. Niin on. Oon kyl kokonaisuuteen tyytyväinen. Mutta kyllä tuo tietty harmittaa! Laitan teille sitten ekan ja vikan punnituksen tiedot rinnakkain. Siitä näkee sitten hyvin mitä on tapahtunut.

    VastaaPoista