perjantai 26. huhtikuuta 2013

Lupaus

Unohdin edellisessä postauksessa jakaa tän teille. Lupasin tänään Elixia Light Club tapaamisessa olla seuraavaan punnitukseen asti ilman viljaa. Eli nyt testataan kunnolla, onko mulle hyötyä jättää gluteiinia sisältävät tuotteet pois. Kaura on ainoa sallittu. Jo noin kolme-neljä vuotta sitten lääkäri epäili, että voisin olla yliherkkä viljalle. Maha oli reistaillut ja millään testeillä ei saati selvyyttä.

Kuukausi ollaan nyt ilman ruisleipää, pastaa jne. Tosin en ole noita paljon nytkään syönyt, mutta nyt ei ole lupa syödä edes pullaa jne. Ei vaikka olisi kuinka juhlia tai muuta. Tästä voi tulla vaikeaa. Luvassa on monenlaista pippaloa ja juhlapyhää. Pahin on vappu! Ei munkkeja ei tippaleipää... No näillä mennään! Lupaus on lupaus!

Saa nähä kuin käy.

2 kommenttia:

  1. Mä olin joulun jälkeen (?) vai ennen pari viikkoa täysin ilman viljoja (myös sitä kauraa) ja voi että miten mahtavasti paino tippui ja oli hyvä olla. Voi kun saisi taas itseä niskasta kiinni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiedän et toi toimii. Silloin kun yritettiin löytää syytä mun vatsaongelmille, niin olin jokusen hetken ilman viljoja ja maitoo... Siinä olikin haastetta. PT epäili et mulla voi olla ton gluteenin suhteen ongelma, mä en sulata sitä ja kaikki jää vararavinnoksi.

      Tuloksia 3kk aikana tässä ELCssä ei oo tullut niin paljoo kun ois pitänyt. Niin testataan nyt tää vielä. Mä tiedän jo nyt et tuun voimaan paremmin ja mulla on enemmän energiaa. Mutta haluun nähä vaikuttaako se oikeesti tähän painoonkin.

      Mukava kuulla, että sulla Mirva toimi. Miks et tekis uudestaan?

      Poista