lauantai 1. kesäkuuta 2013

Viikonloppu!

ELC punnitus oli torstaina. Painoa lähtenyt viikossa 100g. Mikä pettymys. No onneksi tässä on vielä 2kk aikaa. Olis ihanaa, jos painaisin elokuun alussa 110kg. Se oli mun ELC tavoite. Jotenkin se tuntuu aika kaukaiselta. 2kk ja pitäis laihtuu saman verran kun oon nyt 4kk aikana laihtunut. 

Huoh! Pitää vaan pysyä tiukkana ja syödä järkevästi sekä terveellisesti. Katsotaan! Herkkuja en saa syödä ja viljoja en oo edelleenkään syönyt. Olo on ollut hyvä ja energinen.

Tän viikon kuntoilut on olleet vähäisiä. Keskiviikkona kävelin leffaan Stadiin, torstaina oli salipäivä, perjantaina tein aamulenkin 33 minuuttia. 

Tänään lauantaina kävin hoitolapsen kanssa seikkailemassa Kalliossa ja leikittiin ulkona. Kalliosta löydettiin mulle kahdet ihanat kengät. Kattokaa vaikka! Eikä maksanut vain kun 10€/kpl. 

Ulkona löysin keinumisen ja leikkimisen lomassa myös sisäisen taiteilijani... 


Alkuviikosta ei tullut urheilua, koska olin ihan p*skana naisten kympistä. Vatsa oli maanantaina sekaisin ja penikat olivat keskiviikkoon asti kipeet. Ei ihan mun kunto riittänyt viime sunnuntain suoritukselle. No tästä opin sen, että ens vuotta varten pitää alkaa treenaa hyvissä ajoin. Eli keväällä ruvetaan aktiivisesti harjoittelee juoksu hölkkä yhdistelmää. 

Tänään on ollut kiva päivä. Tuollaisen 1,5v kanssa kyllä energiaa kuluu. Muut syö tänään pulled porkia ja mä söin keväistä kaali-kana-pähkinä wokkia. Ja luonnollisesti ilman nuudeleita. 

Hyvää oli! Nyt vielä hetki aikaa olla itsekseni ja nauttia levosta sohvalla. Kohta tuo pikku-ukko herää päiväunilta ja mies tulee töistä. Ulkona on ihana keli, joten suunnataan vielä ulos, kun pojat ovat syöneet. Hyvää viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti