tiistai 22. helmikuuta 2011

Nyt meni hermot kuntosaliin!

Voi siis helvetti sentään... Jos oon joskus suositellut Lady Linea jollekin, niin unohtakaa se. Tänään taas todistettiin, että kaikki mitä sanotaan niin pitäis saada kirjallisena. Että joo!

Helpotan nyt ahditusta ja vitutustani ja kerron teille mitä kävi. Tänään menin iloisena kiikuttamaan liikuntaseteleitä salille, että seuraava lasku olisi sitten pienempi. Mutta kun annoin ne salille niin sanottiin, ettei niillä voikkaan maksaa kun kerrän on 4x vuodessa veloitus eikä kuukausi suoraveloitus. Eli siis ihan toisin kun mitä sanottiin, kun sopimusta kirjoitettiin.

No aikaisemminkin on ollut asiat pielessä mutta jotenkin annoin niitten mennä vaan silleen ohi... Eli kun liityin niin en halunnut suoraveloitusta, joten mulle tarjottiin laskutusta. Suostuin siihen kun mulle sanottiin, ettei siitä tuu laskutuslissä yms. Sitten, kun sain laskut niin ylläri ylläri niissä laskuissa oli laskutuslisä. Okei, kun valitin niin ne kyllä sitten hyvitti sen laskutuslisän mulle. Mulle luvattiin korvaukseksi vaivasta 3 PT-käyntiä, joten olin kyl ihan tyytyväinen. No sitten viikon päästä tuli viesti, ettei se onnistukkaan. Et jep jep!

Näin siis LadyLinella. Lisäksi sain tänään kuulla, et mulle olis pitänyt kertoa, että jos oisin maksanut salin kerralla niin olisin maksanut vaan 10kk kun nyt maksan 12 kk. Eli säästöö ois tullu 160 euroo.

Päätin siis tänään treeneissä, että kun vuos salia tulee täyteeen niin tää tyttö ei enää tonne salille mee! Nyt rupes vituttaa niin paljon! No mut ei tosta ihan heti pääse eroon, kun kerran on lokakuuhun asti kiinni tuolla... Sitten kyllä alkaa uuden salin etsintä! NÄIN ON NYT NÄRHEN MUNAT!

Vähän helpotti, kun pääs avautuu. Aaaah! No ton vitutuksen kanssa olikin sitten hyvä mennä pump tunnille... Heh.. Tuli nosteltuu sit painoja kunnolla! Saa nähä kuinka kipeenä kroppa on huomenna.

1 kommentti:

  1. No huhhuh, jopas on törkeää toimintaa salilta! Ite käyn Foreverissä, pari tuttua käy Satsissa, ja ilmeisesti ihan hyvin toimivat.

    Noissa kyl täytyy olla tosi tarkkana :/

    VastaaPoista