keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Clean cheat!

Pakko jakaa teille iltapala vinkki. Questbar   on ihan paras patukka ja valikoima on iso. Jokainen siis vaadit löytää itselleen mieleisen. 


Mä testasin tänään chocolate chip cookie dough makua. Tää on mun uus lemppari!! Kyytipoikana oli helpoin pirtelö ikinä. 

Tässä ohje:

-Pakasta banaania paloina (tämä täytyy tehdä etukäteen)
-Laita blenderiin tai sauvasekoittimen kannuun jäiset banaanin palat, 2 lt kaakaota (sokeritonta), 3dl rasvatonta maitoa, makeutusainetta maun mukaan ja pieni tippa minttuöljyä tai piparminttuaromia. 
-Surauta kaikki tasaiseksi ja nauti! 

Vinkki 1. Jos banaanit eivät ole olleet pakastimessa kauaa, voit lisätä sekaan myös jäätä. 
Vinkki 2. Lisää mukaan proteiinit, jos haluat tästä herkusta terveellisemmän. Itse halusin nyt sokerittoman ruokavaliooni kunniaksi nauttia herkusta. 

Hyvää juhannusta kaikille ja ihanaa kesää! 

Peace and Love!

-Heidi

2 kommenttia:

  1. Lueskelin parissa päivässä sun blogin läpi ja myötäelin kaiken. :D Puolisolla oli varmaan välillä kestämistä, kun "joojoo, ihan just, mä luen eka tän". Todella hienon työn oot tehny ja tsemppiä jatkoon, kyllä se siitä järjestyy !

    Maria
    http://valtavirtalaihis.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mukavaa, että oot löytänyt mun blogin. Ja ihan älyttömän hienoa kuulla, et mun höpinät on kiinnostanut. Kiitos siitä. Sä et tiedä, kuinka iloiseksi mä tulin. <3

    VastaaPoista