lauantai 28. syyskuuta 2013

Flunssa, flunssaa ja lisää flunssaa

Ei loppua näy! Tätä on nyt kestänyt yli viikon. Ensin oli vain kurkku kipeenä, sitten oli vaan nuha ja nyt on molemmat. 

Viikko oli kuitenkin niiiin kiva, että päätin olla antamatta periksi flunssalle. Töissä oli niiiin paljon kivoja juttuja tällä viikolla, joten en halunnut olla päivääkään poissa. Kävin siis ostamassa vähän vitamiineja apteekista. 


Se apteekkari ois voinut myydä mulle vaikka koko apteekin, mutta myi mulle vaan sinkkiä. Nuo muut purkit mulla oli jo ennestään. Nyt on sitten vedetty C-vitamiinia, D-vitamiinia, sinkkiä, omegaa ja särkylääkettä. Kurkkuun sitten vähän Bafusinia ja Mynthonia.

No eipä tuo hirveästi oo auttanut. Voimat on kadonneet kokonaan ja kroppa on ihan väsy. Eikä ees pysty toivomaan et pääsisi treenaa. Flunssa ja tylsyys on saanut aikaan myös herkuttelua. Joten paino on varmasti vähän noussut. No kait se taas joskus lähtee laskuun, lähtis vaan ensin tää flunssa veks. 


Nyt mä meen nukkuu. Ei tällaiset lähde kuin lepäämällä... 

1 kommentti:

  1. Tiedän niin tunteen. 4 viikkoa kipeänä, viikko terveenä ja nyt on nuha palannut. Mutta nyt ei jää kaikki liikkuminen pois, mä en tule kipeäksi, en en en !

    VastaaPoista